Wednesday, November 2, 2011

Москва слезам не верит

Eelmine nädalavahetus möödus väikesel ekskursioonil Sergiev Posadi ja Moskvasse. Esimene on õigeusupealinn, väike palverändurite keskus. Seal on ringis mingi 12 kirikut ning seal asub suurim õigeusklikest meeste klooster. Ja kirikud olid väga ilusad, ei saa just Kadrina kirikuga võrrelda. Pealegi on see ka koht, kus valmistati esimene matrjoška! Õhtul käisime väljas, kus meie Tatjana meiega väga avameelne oli, mõnus õhtu. Ja hotell oli ka väga hea, pole niiii kaua nii hästi ja heas voodis maganud. Järgmisel päeval Moskva zoopark, Kreml kone4no ja Krasnaja plošad ja lõpuks ka Starõi Arbat, glavnõi korpus MGU, turistiturg jms. No väga turisti4eskii, kuid peamised-peamised kohad on nähtud ja jääb vaid üle veel tagasi minna ja kaeda linna kohalike saatel. Öö veetsime bussis, öäkk. Laura, mäletad jah:D Õnneks meil SUURTEL (kooliekskursioon) oli igaühel oma pink, sai veidi normaalsemalt magada. Muidu oli mõnus vahelduseks Voronežist välja saada, juba valmivad peas uued plaanid, kuhu minna-mida teha. Ma pean vaid veidi hakkajam olema..

Pildid on kahjuks ajaliselt täiesti vastupidides järjekorras :D



Sergiev Posadis saime makarone ja sardelli hommikusöögiks, Moskvas lõunasöögiks makarone (pluss ülihea riisisalat ja ka väga hea seenesupp õnneks)

nelja šokolaadi muffin :)) (enne seda käisime kõrvalolevas kohas söömas pelmeene ja vinegretti, väga vene)


конфетный собор ;)

Времена года и Брет Метскюла

Mundris mal4iški ja meil Ele-Riinuga nalja kui palju:D

золотая осень (muide, mul on venekeelne klaviatuur peas:D)




Liisu, mõtlesin su peale :)

Белуха, oli ikka väga võimas. Delfiini-, hülge- ja beluhašõu :D (2 tundi loomaaias on ilmselgelt liiga lühike aeg!!)

Ma olekski võinud pingviinipoisse vaatama jääda, nii nunnud ja naljakad :D






Mmm, väga küüslaugune borš. Muide, me paneme ise ka iga söögi sisse siin peaaegu küüslauku, rašastume :)


Ilmselgelt oli terve linn väga pravoslavnõi. Aga vaadake kui ägedad käed mul on. Öökapil oli ka Piibel.




Vot tak. Tegelikult on mul veel niiii palju pilte jagada, aga mingi teine päev :)

4 comments:

  1. ninnunännud objezaanad :) ja sõduripilt on mu teine lemmik! pluss zolotaja osen on niiii keskkool :D

    ReplyDelete
  2. Meile pakuti ka Jaltas hommikusöögiks spagette ja viinereid :D
    Poetasid mõne pisara ka, mida ei usutud? Rõõmuka, muidugi. :')

    ReplyDelete
  3. head mehed, sööte seal peaaegu küüslauku. meil siin Eestis ikka päris küüslauk. vaesekesed.

    ReplyDelete
  4. Mulle meeldid sa ikka kõige rohkem hirnatava hobusena!! Ja pumm, tead, ma ootasin sinu kirjutist väga, sest see aitab lennata. Minu kirjutis läks ka hiljuti su poole teele.. Aga nüüdsest maksab mark välismaale 1 jevro, ma kohe üldse ei rõõmustanud. Aga мужи, музи, муши, мущи, МУСИ.

    ReplyDelete